Puan vermedi·87 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ekim 2023 14:56 Death Note bittikten sonra türeyen yeni Kiralar, Near ve L'in geçmişi.. Kısa sürede biten eğlenceli vakit geçirten kitap. En sevdiğim hikaye tabi ki A-Kira oldu. Hatta en sevdiğim söz bile burada geçiyordu."Nasıl kullanırsa kullansın Death Note'u kullanan insanlar mutsuz oluyor, ha?" kesinlikle haklı bir cümle. Beklemediğim şey Yagami'den önce başka bir Death Note hikayesiydi. O da çok güzel yerleştirilmiş. Hatta belki de yazar bizzat yaşamıştır, kim bilir :))