‘’ Toplumumuzun en büyük sorunu profesyonellikten uzak olmamız amirim’’
Yazarın kalemiyle ilk kez tanıştım. Sürükleyici bir anlatımla yer yer gülümseten yer yer üzüldüğüm benim için keyif verici bir okuma oldu.
Bazen insan kibrit gibi yaşarken ölmek ister.
Yoğun okumaların arasına sıkıştırmak için güzel bir kitap.