·536 syf.····Okunma: 16 Ekim 2023 00:00 1922-1938 yılları arasını ele alan kitap serinin ilk iki cildi kadar olmasa da okumaya değer bir eser. 22-23 dönemi yine eski ciltler tadında anlatılsa da (özellikle Lozan süreci oldukça güzel anlatılmış) Cumhuriyet sonrası yaşanan olayların (özellikle inkılâp sürecinin) İnkılap Tarihi kitabı gibi yüzeysel anlatıldığını düşünüyorum. Lozan sonrası İnönü-Atatürk yol ayrımı gibi hassas konulara değinilmemesi de bir miktar hayal kırıklığı yarattı.