Dizisini izlemistim. Dizisinin son sezonları sevmemiştim o yüzden yarım bıraktım. Bir hikayenin Filmini izlemektense kitabini okumak hep daha çok hoşuma gitmistir. Kitapta her şey saha farklı ilerliyor tabi ki. Bellamy ve Clark'ı Film izlerken hep çift olmalarını beklemistim ama olmadı. Kitapta neyseki beraberler.