·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2023 21:19 Zekice yazılmış harika bir kitap. Tek oturuşta bitirilecek sürükleyici bir serüven. Akıcı bir dile sahip. Robin'i ve yaptıklarını asla unutmayacağım. Çok fazla söz etmek istemiyorum kitaptan. Çünkü sadece okumanızı ve anı yaşamanızı tavsiye ediyorum. Yazar ve çevirmene ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum. Her ikisinin de emeklerine, yüreklerine ve kalemlerine sağlık. Eğer bir kitaplığınız varsa olması gerekenler arasında bir eser bence.