Gönül ister ki bu kitaba verdiğim o 9 puanı 1 yapayım. Kitap çok çok güzel fakat aynı zamanda da insanı içerisinde bulunan olaylarla derinden etkileyen bir kitap. Bir yazar niye böyle bir kitap yazar ki mesela değil mi? Karakterler gayet gerçekçi. Yere Yakın Yıldızlara Uzak’ın bende ayrı bir yeri var zaten. Yine güzel sevdaların geçtiği bir kitap. Ben bir akşamda oturup bitirmiştim. Zaten sayfa sayısı açısından da pek kalın değil. Duygusal bir insansanız okumayın derim. Hayatınızın YYYU yü okumadan önce daha yaşanılabilir olduğunu YYYU yü okuduktan sonra net bir şekilde hissedeceksinizdir.