10/10
·425 syf.··
Beğendi
·
2023 54. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 22 Ekim 2023 01:07
İlk kitabı çok olmasa da sevmiştim ve bu kitaptan da beklentim aynıydı ama kitap beklentimin çok üstündeydi. Çok güzeldi, çok beğendim. Kitap adeta akıp gitti ve her şey çok yerli yerindeydi. Saçma bulduğum bir şeyler olmadı, çok romantikti, hem duygusal hem de komikti. Karakterleri çok sevdim, Hannah’a da Fox’a da bayıldım. Düşüncelerini, karakterlerini iyice okuduk, ikisinin de birlikte gelişmesini izledik ve harikaydı. Gerçek insanlar gibi hissettiriyordu ve ikisini de çok iyi anladım. İlişkilerinin hızları da tam ayarındaydı. Her anlamda çok güzel bir kitaptı, çok çok sevdim.
Seninle Tanışana DekTessa Bailey · Martı Yayınları · 2022935 okunma
·
433 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.