Kitaba karşı bir ön yargı ile başladım dili ağır olur uzun sure okurum diye ama çok akıcı buldum. Kitab nasihatlerden önceki sultan, emir, velilerin hikayelerden de söz etmekte çok beğendim ama bir noktası beni cok etkiledi Nizamü'l Mülkün Melikşaha kırgınlığını hissettim