8/10
·320 syf.··
2023 4. kitabı
"Biliyorum ki hayatımın anlamlı olabilmesi için önce kendi gözümde var olmam lazım." "Bilgelik hiçbir kötü tarafı olmayan bir insan olmak değil, kötü taraflarının olduğunu bilen ve bunu yönetebilen insan olmaktır." "Aslında her birimizin yaşamı bir öykü; sen bir öyküsün, ben bir öyküyüm. Farkında olsalar da olmasalar da insanlar kendi öykülerini yaşıyorlar." Bunlar altını çizdiğim cümlelerden sadece birkaçıydı. Kitap öylesine dolu dolu bir kitap ki. Doğan Cüceloğlu çok güzel açıklamış insanın insanla ilişkisini. İnsanın yaşamla olan ilişkisini. Okurken hep şu hissiyat içinde okudum kitabı: yaşamda kendimi ne kadar kaybolmuş hissedersem hissedeyim yine de birileri kendimi bulmami sağlamak için emek sarfediyor. Bu emeği bu kitapta buram buram hissediyorsunuz. Toplumsal ya da bireysel sorunlar bir soru başlığı altında toplanıp cevaplanıyor. Yani bir söyleşi şeklinde kitap. Kendini geliştirmek isteyen her insanın okumasi gereken bir kitap. Özellikle yaşıtlarımın(16) da okumasını çok isteyeceğim bir kitap.
Var mısın?Doğan Cüceloğlu · Kronik Kitap · 202137,8bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.