Bu korkuyu hep yaşadım.
Hayatı boyunca olmadık korkularla cebelleşen bir adamım ben. Uyuyakalmaktan çok korkarım mesela. Sanki ben bir sabah geç uyansam dünyada fena şeyler olacakmış gibi gelir. Mazgallara atılan sönmemiş sigaralardan korkarım, hem de katmerli bir korku bu. Hem bir patlama olma ihtimali korkutur beni hem de Ninja Kaplumbağalar'a zarar gelme ihtimali.
Ve kavanoz kapaklarının bitmesi... Hep merak ederim, neden kavanozlar kapaklı satılmaz? Yani tencere alınca kapaklı alıyoruz, çöp kovası alınca kapaklı alıyoruz ama kavanozlar ayrı bir alem sanırım.
Bu kitabı çok sevdim. Sevmemekten korktum ama çok sevdim. Bence herkes komşusuna bir demlik çay alıp gitmeli.