Üstünde Ne Var açıkçası beklentimin çok daha dışında bir kitap oldu , ben bu kitabı alırken gelin kuma vs vs gibi bir kitap sanıyordum alakası yokmuş neyse işin özetine gelirsek.
Bir kadının yaşamını iyilik ve sözle intikamını almasını anlatıyor öyle eski sevgili eş falan değil dedesinden alıyor bu intikâmları
Geçmiş zamanını falan anlatıyor.
Hikayeler güzeldi akıcı ve anlaşılır bir dille yazılmış.
Kesinlikle kötü demiyorum sadece benim alış amacımın cok dışında bir kitap oldu güzeldi çabuk bitiyor zaten alınabilir iyi okumalar.