Kısa yolculuklar için, kafa yormadan anlaşılabilecek bir çırpıda okunabilecek ve vakit kaybı olmayacak güzel bir kitap. Açıkçası giriş ve gelişmeye bakarak daha etkileyici bir son beklemedim dersem yalan olur. Tabiki bu da yazarın taktiridir. Genel anlamda beğendim.