Fahişe Çilekler
Nasıl başlasam bilemiyorum,
Öncelikle kitap özeti şu;
İsmiyle ve kesinlikle kitabın kapak resmi ile hiç alakası yok zaten bunu daha önce yorumlarda okuyarak almıştım,
Bir dul müdür yardımcısının iki çocuğu ile yaşam mücadelesini anlatıyor
Kendi ile savaşını konu edinmiş
Sürekli bir iç ses , kalbi ile beyni arasındaki çatışmalar mevcut farklı bir kitap.
Benim tarzım kesinlikle değilmiş
Bi aksiyon falan bekledim ama düz hepimizin başında olan bir yaşam öyküsü idi.
Elinize emeğinize sağlık yinede bi şekilde zorla da olsa okudum. İyi okumalar.