Yazarın okuduğum ilk kitabı yazarın kalemi ve psikoloji üzerine bir roman olması beni kitaba bağladı. Kitapta işlenen konunun gerçek hayatta da benzerleri var. Yanımızda olduğunu bizi sevdiğini sandığımız insanların aslında çıkarları için yanımızda durduğunu anlatan bir kitap. Yazarın psikoloji okumuş olması da karakterlerin duygularını bize aktarmasında daha etkili olmuş. Psikoloji türünde sevenlere tavsiye ederim. Sadece psikoloji üzerine değil kitap aşk, aile, arkadaşlık gibi konularda var.