Cihat
@NebukdNezr
Takip Et
Yakın İlişkiler
Gerçekten hiç kimseyi birincil alanımıza, sıfır bölgemize, benliğimizin bitişiğine almamamiz mi gerekiyor ? Hiç kimseyi mi ?
2 beğeni
·
74 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Muhammed cetin
Alırsan hata edersin.
2