Yakın İlişkiler
Gerçekten hiç kimseyi birincil alanımıza, sıfır bölgemize, benliğimizin bitişiğine almamamiz mi gerekiyor ? Hiç kimseyi mi ?
·
74 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Alırsan hata edersin.