(kitabın konusu hakkında konuşmayacağım sadece kendi düşüncelerimi içeriyor)
Kitaba başladığınız zaman gerçekten bırakamıyorsunuz. Hikayesi sürükleyiciydi ve bazen bu ne şimdi dediğim yerler oldu. Yazarı sevmiyorum ama kitabı okumaya bir şans verebilirsiniz hemen bitiyor zaten çok zamanınızı yemez.