7/10
·250 syf.··
Beğendi
·
2023 266. kitabı
☆Kitabı genel anlamda beğendim. ☆Bazı kısımlar aşırı hızlı geçti. Kitaplarda zaman atlaması olayını severim ama burda neyin nerede olduğunu çözemediğim zamanlar oldu. ☆Karakterleri sevdim ama tasvir konusunda kafama tam oturmadı daha detaylı özellikler isterdim ki kafamda tam canlandırabileyim. ☆Kitap sayfa sayısı açısından makul geldi bana. Ne uzatılmış ne de kısa tutulmuş tam yerinde olmuş. ☆Yazarımızın kalemini daha da geliştirerek daha güzel eserlere imza atacağına inanıyorum. ☆Bu kadardı:)
1000Kitap
Tozlu YolBahar Sevim · Orkay Matbaacılık · 202312 okunma
·
337 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Teşekkür ederim 🙏