☆Kitabı genel anlamda beğendim.
☆Bazı kısımlar aşırı hızlı geçti. Kitaplarda zaman atlaması olayını severim ama burda neyin nerede olduğunu çözemediğim zamanlar oldu.
☆Karakterleri sevdim ama tasvir konusunda kafama tam oturmadı daha detaylı özellikler isterdim ki kafamda tam canlandırabileyim.
☆Kitap sayfa sayısı açısından makul geldi bana. Ne uzatılmış ne de kısa tutulmuş tam yerinde olmuş.
☆Yazarımızın kalemini daha da geliştirerek daha güzel eserlere imza atacağına inanıyorum.
☆Bu kadardı:)