Kitap güzeldi. Podcast olarak dinlerken aynı zamanda okudum. Okuma hızı arttırışı için kendimce başladığım bu yöntem için hem hikayesel olarak kısa hem de ilginç bir hikayesi bulunduğundan çok uygundu.
Kısaca özetle de Benjamin Button'ın doğumundan ölümüne bu yana, diğer insanlardan farklı olarak tersine yaşayışı ve yaşadığı deneyimleri ifade eden bir kitap.
Çerezlik yol üzerinde okuyup bitirebilceğiniz bir kitap bu yüzden tavsiye ederim beğendim ben. Fakat böyle çok ahım şahım macera içerikli aşk içerikli bir kitap değil bir yaşam öyküsü tadında herşey. Ve Button her deneyimi de bu yüzden konular arası geçişte tadında dengelenip anlatılmış.