İlk 2 kitabın hatrına bitirmeye çalıştım. Kolay kolay bir kitabı yarım bırakmam. Çok mücadele verdim ama yok olmuyor. O kadar sıkıcıydı ki olaylar uzuyor da uzuyor. Artık konudan uzaklaştım kitap ne zaman bitecek diye düşünmeye başladım. Yazar bu kitapla güzel olabilecek seriyi mahvetmiş.