ben okurken çok sıkıldım. kurgusu basit ve sürükleyici değil. aile birliği mevzusu işlenmeye çalışılmış fakat çok absürd bir yerden girilmiş bence. yaani. niye 8 puan vermişim anlamadım şimdi. Sevim ak’tan baya kitap aldım. onları okuyunca güncellerim burayı da