Puan vermedi·496 syf.····Okunma: 13 Ekim 2023 19:07 Akıcı, tatlı bir kurgusu olan ve okurken de zevk verebilen çıtır çerez diye tabir ettiğimiz kitaplardan olduğunu söyleyebilirim. Kasabada geçen ve de oldukça da eğlenceli bir aşk hikayesi olma özelliğiyle hoşuma gitti. Gennie sayesinde ki (kendisi küçük karakterimiz) farklı ve mizahi bir özellik eklenmiş ve sanki onun sayesinde daha da güzel bir hikaye oluşmuş. Gennie olmasa çok da eğlenceli bir hikaye olmazmış hissine kapıldım.
Genel itibariyle severek okuduğum bir kitap olsa da birkaç eleştirim de yok değil. Hikayenin gereğinden fazla uzatıldığını ve bir de Gennie'yi her ne kadar olmazsa olmaz karakter diyerek nitelemiş olsam da küçük bir çocuğun sürekli küfürlü konuşması kısmı maalesef hoşuma gitmedi. Onun haricinde okunabilirliği olan bir kitap.Türü sevenler bir göz atabilir.