Podcast dinlerken şu cümlelere şahitlik ettim:
Bilim insanları nötron yıldızlarıyla insan hücreleri arasında yapısal benzerlikler tespit etti
Vücudumuzdaki atomların %40’ı yıldız tozu. Hepimiz yıldız tozuyuz
Her bir parçamızın içinde yıldızlarla hemen hemen aynı elementleri taşıyoruz
Bu çok güzelmiş