Daha mantıklı ve daha hatasız olmak için herkesin kalbini aldırdığı ''kalpsizler''in hüküm sürdüğü bir zamanda kalbini aldırmamak için direnen bir karakterimiz var. Karakterin ablasını kurtarmak için girdiği mücadele dünyayı kurtarma mücadelesine dönüşüyor ve çok güzel bir serüven ortaya çıkıyor.
Öğrencilerime tavsiye ettiğim bir kitaptı. Çizimleri ayrı güzel öyküsü ayrı güzel. Kitap çok sürükleyici ve kaliteli ana fikirleri var. Çocukların, gençlerin hatta yetişkinlerin bile severek okuyacağı bir kitap. Kitap okumayı sevmeyen kişilerin kitaplara ısınmasını da sağlıyor.