Kitaba çerezlik bir şeyler okuyacağınızı bilerek başlamanızı tavsiye ederim. Ben öyle yaptım ve sevdim. Kızımız Grace'ın geçmişte yaşadığı istismar yüzünden travması var o yüzden erkeklere güvenemiyor. Hatta tek başına bir mekana bile gitmekte zorlanıyor. Öyle bir seviyede travması. Bir gün dövme yaptırmak için Cal'in mekanına gidiyor ve ilk defa orada karşılaşıyorlar. Tabi bizim kız vazgeçip kaçıyor dövmeciden :) Cal'in ise ilgilenmesi gereken bir kız kardeşi ve sorunlu bir ailesi var. O yüzden ilişki yaşamak çok zor bir hayal onun için taa ki Grace hayatına girene kadar. Karakterlerin son ana kadar arkadaş kalmak için o kadar çabalamaları ama aralarındaki çekim yüzünden bunu başaramamaları keyifliydi. Ama Cal'in sürekli kız kardeşi ve Grace arasında kalması ve ilişkiye adım atacak kadar cesareti olmaması delirtti beni. Çok fazla düşünüyor ve çok fazla ilerisini düşünüyordu. Gerek var mı drama askm ya akışına bırak. Öyle böyle mutlu sona kavuştuk sonunda. Kitabı genel olarak sevdim tavsiye ederim.
4/5