·590 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Kasım 2023 20:35 YAZILIŞ SEBEBİ :
Bilirim oğul, metaım herkesten aşağıdır amma gönül de Yusuf'u istiyor. Şu ip elimden gelenin hepsidir; bununla güzeller güzeli Yusuf'u satın alamayacağımı ben de biliyorum. Lakin maksadım odur ki beni de onun talipleri listesine yazsınlar, 'O da Yusuf'a müşteriydi!' desinler. Ben müşteri ola- yım da, belki de alıveririm!"
Elbette çoğu kitap güzeldir ama en güzeli Hz.Muhammed (sav) anan kitaptır.Sadece okuyun ruhunuz dinlensin sonra veda haccında nasıl yetim kaldığımızı anlayıp halimize ahlanalım.Kuran ve sünnete sıkı sıkı sarılalım ki yetimliğimiz azalsın dünyaya katlanmaya çalışalım bu geçici dünyadan sıyrılıp gidelim gerçek memleketimize...