Yazarın okudugum ilk kitabi muthis buldum ,uslup detayli ayni zamanda oyle akıcı ki , merakla cevirmek istiyorsunuz sayfaları.
.
Hangi savas sag birakir insanlari ,duygulari, guzellikleri ,cocuklari,gencecik evlatları,yok etmedigi ne vardi sahiden.Okumayanlara siddetle tavsiyemdir cok severek begenerek okudum .
.
Yürek burkan bi savas enkazını ,
Ve Vatanın,Topragin ,ciftcinin ,koylunun,emegin ,
ailenin,anneligin ve daha nice yitirilmeye yuz tutmus guzel seylerin onemini vurguluyor.
Dusunduren sorgulatan bir konu ve anlatım.Ders cikarilacak, egitici,kisisel gelisim de etkisi olacak bir kitap daha okumus oldum.