·144 syf.····Okunma: 12 Kasım 2023 20:43 Çocuk kitabı olarak geçiyor ama aslında herkese uygun. Her kim okursa okusun muhakkak ders çıkartabileceği, kendinden bir şeyler göreceği bir kitap. Hoş, akıcı ve sade dil ile yazılmış ama sonu hiç beklemediğim şekilde bitti ve Şakir amcanın hareketi beni üzdü Ne tür canlı olursa olsun anne ve baba olunca, evlatları için kendilerine çeki düzen veriliyor ve evlatlarını güzelce yetiştirmek için çabalıyorlar. Bu kitap da anlaşılacağı üzere bir şey gecikiyorsa güzelleşiyordur ve kimsenin malına zarar vermemek gerekiyor. Bir şeyi çok istesek bile asla acele etmeyelim çünkü bizim hayr sandığımız şer, şer sandığımız da hayr vardır.