kitabı çok küçük yaşlarımda okumuştum. çok taraflı bi şekilde ele alınmış. tarih kaynaklarına bakıldığında olayların öyle gerçekleşmediğini öğreniyorsunuz. olabildiğine taraflı ve objektif olmayan taraftan bakan bir kitap. ama milli duyguları kabartıyor. yazarın kitapları genelde böyle.