Kitap ve konusu çok güzel ama çizim olarak birazda çabalama gösterilebilir.
Kitapta hem arkadaşlığı hem de azimle devam etmeyi anlatıyor. Ben aile dostları
olan ailenin çocuğu ile bir maceraya çıkıyor istemiyerek. Ben herşeyi yerli yerine oturmasını ve her zaman önlem almaya çalışıyor. Ama bu hikaye de tüm alışkanlıkları değişecek.Bu kitabı 7. Yaş ve üzeri herkes okuya bilir.