Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 18 Kasım 2023 13:31 Kitabı beğendim mi? Doğrusu son "hikaye" başlayana kadar çok sıradan bir kitap olduğunu düsünmüştüm. Tırnak içinde yazmamın nedeni bunun bir öykü kitabı olmadığını düşünmemdir. Ya da uzun bir öykü demek daha doğru. Ama sadece en son başlık (Tortu) halinde (elbette biraz genişletilerek) bile bırakılsa yeterli ve çarpıcı bir öykü olabilirmiş. Tortu gerçek anlamda bir Selçuk Baran öyküsü.