Okuyalı biraz oldu ancak kitabın bende bıraktığı o tat hâlâ geçmiş diyemem. İslami bir yaşayışa sahip kitap karakterlerine duyduğum sevgi azımsanacak gibi değil. Benim için oldukça umut vaat eden, okuması keyifli, yer yer güldüğüm, yer yer verdiği öğütlerle kalbimi ısıtan bir kitaptı. Çok çook beğendim