·422 syf.····Okunma: 22 Kasım 2023 19:04 Yani üzülerek söylüyorum biraz hayal kırıklığı oldu benim için fakat belki de bu kadar büyük beklentiler içinde başlayarak ben hata etmişimdir. Beklediğimden daha sıkıcı ilerledi hatta 200. sayfaya kadar hiçbir şey yok denebilirdi. Ayrıca pug polaroidleri ve Lokman Hekimi de çok alakasız ve saçma buldum. Eminim yazar polaroid pug ve Lokman Hekim yerine daha iyi ve kaliteli bir kurgu yazabilirmiş. Karakterleri çok az görüyoruz, karakterlerin dahil olduğu sahnelere hasret kalarak okudum. Karakterleri daha fazla görseydik kesinlikle çok daha iyi olurdu. Okurken başlarda gerçekten orijinal dili Türkçe mi diye düşünmeme sebep oldu çünkü yazarın üslubu çeviri gibiydi. Yine de alışık olanların ve büyük beklentilerle başlamayanların keyifle okuyabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum.