Puan vermedi·129 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2023 22:02 Bu hikaye hepimizden uzun osman… Kitap bir kadının Osman’la ayrılıyla başlayıp bu süreçte neler yaşadığını, nasıl hissettiğini anlatıyor. kitaba başlarken bu kadar eğleneceğimi hiç düşünmemiştim tam bir içsel hesaplaşma… Osman’a olan kızgınlığı hüsranı, kendisine olan hayal kırıklığını, çaresizliğini tam anlamıyla yaşıyorsunuz. Her ilişkinin sonunda neler yaşandığını yüksek sesle söylenmeyen önce karşındakini suçlama sonra ben ne yaptım evresi, kabullenememe kendinden korkma … bütün duyguları içinizde hissediyorsunuz. kitabın bazı yerlerini tekrar tekrar yüksek sesle okudum… başlarda kahkahalarla başladığım kitap ortalarda aslında bunlarda oldu evresine geçiş yaptı. ne kadar benzer duygularla yaşıyoruz ve bunları kendimize bile itiraf edemiyoruz. Kitap dili harika.