(Küçük bir spolier uyarısı)Öncelikle Merhaba Kalp Muhafızı 2 çıkmasını heyecanla beklediğim bir kitaptı. İlk litabını çok beğenmiş ve bir günde bitirmiştim. Buda aynı şekilde çok beğendiğim bir kitap oldu ama sonu biraz daha ayrıntılı olabilirdi. İki krallığın birleşme serüvenini yada büyük bir düğün de okumak isterdim doğrusu onun dışında kitabı genel olarak beğendim oldukça akıco bir dille yazılmış soluksuz okuduğum sahneler çok fazlaydı.