Kısa bir inceleme olacak gibi hissediyorum. Kitaplığıma Aristo ve Dante tatlılığında bir kitap bulmak için girdiğini düşündüğüm bu kitabın (cidden neden aldığımı hiç hatırlamıyorum) korkunç bir wattpad be sjw bulamacı olduğunu gördüm. Okumaya belki kolay olur bir günde biter, diyerekten başladığım bu kitap (evet hedefime ulaşmak için oynadığım küçük oyun başarısız oldu) upuzun bir zorlama ile devam etti. Bitirdikten sonra kurgu okumaktan o kadar yoruldum ki kitaplığımda bulabildiğim nadir kurgu dışı olan Schopenhauer'a başladım. Benim yaşadığıma kendi kazdığı kuyuya düşmek mi denir bilmiyorum ama siz düşmeyin (ki bir kitap için nadir olarak bunu söylerim).