Güvendiğim birkaç kişinin yorumları sayesinde aldım ve okudum sonunda. Beklentilerimi karşıladı çünkü çok güzeldi. Keşke okurken her olan olayda hissettiğim duygularımı not alsaydım. Bahsedecek o kadar olay ve ayrıntı vardı ki... Olayların akıcılığı ve aksiyonlar okuduğumuz ayrıntılarla devam edip gidiyordu. Mizah ve üzüntü-şaşkınlık bir aradaydı. O yüzden ben çok beğendim. Yorumlara hızlıca baktım bana da kitap star wars-harry potter-shadow and bone havası verdi. Rin'i Cike bölüğüne göndermeleri ve Cike tam bir shadow gang havasını anımsattı. Cike biraz delirmiş bir grup olsa da iyiydi. Ben hala Nezha'nın ikinci kez kurtulduğunu düşünüyorum. Sanki Altan'da ölmedi gibi gerçi Rin şaman onunla daha ruhlar aleminde çok karşılaşır diye düşünüyorum. Changhan'ı da sevdim. Kitaycım don't juge Rin. Rin'in yerinde olsaydın aynı şeyleri yapabilirdin...Bundan sonraki olayları merak ediyorum zaten başından beri İmparatoriçe'ye hiç güvenmemiştim. Çünkü insan olmayabilirmiş gibi. Shansengmu olabilir mi? Neyse. Hemen ikinci kitaba başladım onda daha ayrıntılı bir inceleme yazmayı düşünüyorum.
Adios.
P.S. Altan’ı andıkları sırada çalması gereken müzik: open.spotify.com/track/6JqEDCqvA...