"Bazen daha fazladır herşey, bir eşikten atlar insan" Büyük yazarları o eşikten atlatan yaşanmışlıkları ile dile gelen eserlerinin varoluş hikayelerini dinlemek gibiydi kitap. Üstelik o eşikten atlayan bir başka yazarın gözüyle.
Yine Sezen 'in "Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir."dediği türden bakarak acıdan geçmeyen her hikaye biraz eksiktir... der eserlerin var oluş acılarını okumanızı tavsiye ederim...