İlk kitabı çok sevmiştim ama bu kitabı daha çok sevdim. Komedi bir tık daha fazlaydı ve okurken çok eğlendim. İlk kitapta Summer'in en yakın arkadaşı olarak tanıdığımız manyak ötesi kadın olan Willa'yı bu kitapta başrol olarak okuyoruz. Adam ise Rhettin abisi. Yani yeni dadımız. 2 aylık yaz tatili boyunca Cade'ın oğluna dadılık yapıyoruz. Cafe somurtkan ve sert bir tip ve sadece oğlunun yanında duvarlarını indiren bir adam. Willa ise hayat dolu ışık saçan bir genç kız. Genç kız diyorum çünkü adam bu yaş farkından rahatsız oluyor ve bunu gözümüze sokmaktan geri durmuyor dkkdkd Kadın için yaş bir problem değil tabiki hatta kendisi için daha uygun. Bu arada aralarında uçurum yok tabiki adamın yaş takıntısı var sadece. Her neyseee en sevdiğim karakter Cade'ın oğlu Luke!!! Dünya tatlısı havalı bir oğlan. Okumak çok keyifliydi onu. Minik adam :) Genel olarak çok sevdiğim bir kitap oldu sıkılmadan okudum. Karakterler arasındaki çekim ve duygu akışı tam kararındaydı. Ve olayları konuşarak çözebilmeleri benim için artı çünkü yormuyorlar. Hele Willa pat pat konuşan bir kadın. Bayıldım. Bu seri gittikçe güzelleşiyor diyebilirim. Şiddetle tavsiye ederim.
5/5