Maral Atmaca'nın en sevdiğim kurgularından biri. Tek kelimeyle harikaydı. Kitabın öyle bir havası var ki, sanki gerçekten de 25 yıl öncesinde gibisiniz. Kitap akıp gidiyor nasıl bittiğini anlamıyorsunuz bile. Hafif fantasik bir wattpad kitabı okumak istiyorsanız önere bilirim. İkinci kitabı sabırsızlıkla bekliyorum.