Yani Ne iyi ne kötü.
5/10
·448 syf.··
2023 9. kitabı
Kitap konu olarak sıradan bir polisiye yani bir fark yok. Benim sevmediğim nokta sürekli kitapta bir alkol sigara vb. olması yani biliyorum genç okurlar için ama bence biraz fazla abartılmış neyse sonu fena değildi zaten punaı sonuna verdim bu kitap benim için okumaya değer mi bilmiyorum değmez heralde. 2 kitabı okumayacağım.
Polisiye / Gerilim
SaklambaçN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20226,4bin okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.