Kitap konu olarak sıradan bir polisiye yani bir fark yok. Benim sevmediğim nokta sürekli kitapta bir alkol sigara vb. olması yani biliyorum genç okurlar için ama bence biraz fazla abartılmış neyse sonu fena değildi zaten punaı sonuna verdim
bu kitap benim için okumaya değer mi bilmiyorum değmez heralde. 2 kitabı okumayacağım.