Abbas Sayar'ın Yılkı Atı romanını okumuş ve diline hayran olmuştum. Bu kez de Can Şenliği'ni okudum. Bu hikâye de beni sarstı. Hem dili, hem kurgusu, hem de sonu ile. Yöresel dili öyle ustalıkla kullanmış ki bu dilin sıcaklığıyla eridim. Çok yetkin yazarlarımız var bizim. Türkçenin tadını, anlatım zenginliğin hissettiren harika bir 180 sayfa. Seksen yaşındaki gazi Hüseyin'in dramı unutulmazlarım arasındaki yerini aldı.