. İnsan uyurken gevşek, tonsuz bir mutluluk içinde demlenir ve kaybolur. Uyanıkken huzursuzdur, bedeni ve varoluş yanılsaması tarafından işkence görür. İnsanlar neden yüzyıllar boyunca uyanmış bedenin üstesinden gelmeye çabaladılar? Onu uyut, bu daha iyi bir yoldur. Bırakın bu sadece uyuyan ruhu tersine çevirmeye, kan akışını değiştirmeye ve böylece daha derin ve daha ince bir uykuyu mümkün kılmaya hizmet etsin. . . .
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.