Güzel bir kitaptı. Tek cümleyle anlatmak gerekirse doğru insanı yanlış zamanda bulmak. Eflah'ın "Seni Bulmak" diyerek yazdığı ilk eserde Ukde'den bahsediyor. Eflah geçmişte Necip'in bahçesinde Ukde'yi gördüğü vakit ondan hoşlanmaya başlıyor. O zamandan beri "Seni Bulmak" kitabını yazmaya başlıyor. Baba kız ilişkilerini anlatan yerleri okurken bayıldım. Ama geçmişte yaptıkları hatalar aklıma geldikçe karakterleri sevip sevmeme konusunda ikileme düşüyorum. Baba kız aynı kaderi paylaşıyorlar. Necip arkadaşının nişanlısını severken kızı da onun arkadaşını seviyor. Kitabın devamı gelirse birlikte olurlar diye düşünüyorum.