·416 syf.····Okunma: 30 Kasım 2023 11:42 Maral Atmacanın şimdiye kadar ki tüm kitaplarını okudum. İçlerinden bir tek bu kitabı sevmedim. Yani artık kaçıncı kitabın artık şu saçma sapan karakterler koymayı kes kitaba. Kitaptaki hizmetçinin amasyamın elmasını, amasyamın biberini, amasyamın bilmem nesini ham yap şeklindeki zirilyonuncu repliğini yazmaktan üşenmemiş. Yani bilmiyorum artık birden fazla kitap çıkaran yazarların kitaplarının da olgunlaşmasını bekliyorsun. Onun dışında konu farklı evet. Yaş farkına da öyle takılmadım. Sonuçta geçmişe gittiğinde adam 50 yaşında kalmıyor yani. Yok mu hala 50 yaşında olupta karizmatik bulduğunuz ünlüler? Mesele bu değil bana göre. Kitap okunuyor, akıyor gidiyor. Ama dediğim gibi zeka seviyesi 5 yaş espirileri bi yere kadar. Artık 7/8 kitap çıkarıyorsun yeter yani.