Bu kitap beni mahvetti, resmen ciğerimi söktü.Dönem kitaplarını hep çok severek okumuştum ama bu çok başka bir kitaptı çokkk. Derinin içine işleyen bir anlatım ve mücadele, en çok gerçek bir hikayeden uyarlanması beni bu kadar etkiledi. Geçmiş ve günümüz şeklinde okuma yapmayı çok seven biri olarak, en çok o kısımlarda etkilendim çünkü, bugünkü halini ve geçmiş olan yaşantıyı okumak bence romanı daha iyi kavramamı sağladı.
Savaşın ortasında kalmış kadınlar ve zorlu bir yaşam. Daha önce çeşnicilik ile ilgili bir kitap okumadığımdan çok ilgimi çekti ve benim beklentimi karşıladı. Çok farklı bir kitap, on kadın ve on birbirinden bağımsız ama bir kadar da mecburi kalmış bir hayat.Nefis bir anlatım, farklı bir bakış açısı geliştirmemi sağladı. Bu tarz konulara ilginiz var ise kaçırmayın, canı gönülden tavsiyemdir