Son zamanlarda okuduğum en kötü kitap. Ağır kitaplardan sonra daha cerezlik bir kitap okumak istedim. Ama hiçbir beklentim olmamasına rağmen kitabın konusu,karakterler,olaylar,yazım dili o kadar sarmadı ki beni yani ancak bu kadar olur. Bir kere karakterlerin hiçbiriyle bağ kuramadım. Çok yüzeysellerdi. Olaylar cok çabuk gecistirilmisti. Karakterler kendileriyle çelişiyorlardı sürekli. Sırf yarım bırakmamak için okudum. Bir de baya begenilmis bir kitap. Bende mi sorun var anlamadım:)