Jules verne'nin okuduğum ilk kitabı oldu ve cidden çok beğenerek okudum. Bu tür klasikleri çok seviyorum. Çok akıcı ve merak uyandırıcıydı acaba neler olacak diye heyecanla sayfaları çevirdim. hem kısa hem de yormayan ve bilim kurgu türüne ya da klasiklere yeni başlayacaklar için de çok uygun bence kitap sorgulamamı sağladı. içeriğindeki din ve bilim çatışması ve bunun sonucu da bayağı bir sorgulatıcı ve düşündürücüydü en beğendiğim kısmı da din ve bilim çatışması oldu zaten yazarın diğer kitaplarını da merak ediyorum onları da 2024 yılı içinde okumaya başlayacağım.