·608 syf.····Okunma: 03 Aralık 2023 13:03 Karanlığın şehri serisine kız kardeşimin önerisiyle başladım. Bir wattpad kitabı olduğu için her ne kadar önyargılı bir şekilde yaklaşsam da kitabı gerçekten merak ederek okudum. Fantastik evrenini sevdim ve bazı yerlerde gerçekten gerildim, kurduğu evrendeki yaratıkları güzel tasvirlemiş. Ben kitabı gerçekten beğenerek okudum, kız kardeşime de önerisi için teşekkür ederim.