·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2017 10:08 Güzel bir son kitaptı. Roth'u kesinlikle çok özleyeceğim. Bir önceki kitapta da dediğim gibi çok hızlı okunan ve güzel bir seri. O yüzden bitmesine üzülmedim değil ama daha fazla olsaydı da çok zorlama olurdu bence. Ayrıca sonu da tatmin etti beni.