Beğenmedim başından beri yine aynı fikirdeyim. Son kitapta mutasyonun nedenleri açıklanıyor çarçabuk bitti bir kaç saatte yine de sevmedim işte. Heyecanlandırmadı, sevdirmedi hatta okuduğumu bile anlamadım. Neyse daha fazla yorum yapmak istemiyorum tavsiye etmem siz bilirsiniz.